القائمة الرئيسية

الصفحات

اغرب ما نعيشه الان مصطلح انت متعرفش انا مين او متعرفش انت بتكلم مين او متعرفش انا ابن مين و طوال عمري نفسي اقابل هذا المين او اراه لكنه مثل الشبح تسمع عنه دون ان تراه نفسي اعرف حد من عيلة مين عشان احتمي فيه ، كل الناس بقت مهمة ما عدا انا الفراش في مكتب وزير بقي يقول متعرفش انا مين ، مندوب الاعلانات في اتفه جرنال بقي يقول انه تبع السيد مين و ابن سواق سكرتير المدير يقول انه ابن السيد مين ده كله غير زوجات السيد مين يا رب نولهاني و قعدني مع السيد مين
author-img
ماذا اقول عن نفسى غير ما اريد الا يعلمه احد عنى فأن انت سألتنى عن نفسى فأن ما تسمعه منى ليس ألا ما استطيع ان أقوله فهل تستطيع ان تسمع ما لا اقوله لك ؟

Comments

This comment has been removed by the author.
استاذ ايهاب
تم اختيار بوست

بين سبعينات التاسع عشر و ايامنا هذه

للنشر فى جورنال الجيل
عدد هذا الاسبوع
20 مايو 2009
الاربعاء

صفحة مدونين ومدونات
اعداد شمعى اسعد